HEMMA!

Haft det underbart i Hurghada, Egypten! Träffat tre nya kompisar, Tom, Jerry och Mito! :) Dom höll för underhållningen på hotellet, Så Tom och Jerry var "komikerna" :) Har fått prata engelska hela veckan så man har blivit van vad det o så ibland råkar jag prata på engelska med mina kompisar här i sverige nu.. xd Längtar tillbaka till hotellet, poolen och kompisarna.. :(<3 Vill tillbaka :( Har sjungit Kareoke, varit på disco, snorklat,shoppat, badat, solat, dansat, spelat "Whater poolo", Skaffat rasta flätor osv, Hänt jättemycket på hela veckan men den har endå gått så himmla snabbt :( <3 Glömde min Jacka på flyget också.. I den låg mina nycklar till skåpet och till vårt hus :// Lyckat , så fick köpa en ny skåpsnyckel idag för 100 spänn..
SAKNAR DOM :''(
Lägger in bilder på kläderna som jag köpte imon eller nåt :)
/Otilia







Stina, Tom och Jag..

Meeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0