Hemma från stallet!

Hej! kom hem från stallet för typ fem minuter sen. först mockade jag, fixade hö, och vatten. sen hämtade jag ninni och borstade henne en stund. sen red vi i typ 45/30 minuter, det gick super! hon var lite tittig i början, men sen fick jag ner henne i form med. skriver mer om stallet på http://ponnyplums.blogg.se (: sen åkte jag hem, och satte mej här, ska blogga lite nu, sen sticka och duscha. kör på en promenad i skogen med hundarna sen med, chill! frågade moa om hon ville häänka, men hon har inte svarat ;)

ikväll händer inget speciellt, ska bara ta det lungt, och lägga mej ganska tidigt. ska upp 6.40 u know.. -.- men nu väntar duschen, sen hundarna. jag hör av mej senare.

 Mollie plutt och Elliot bus, mina änglar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0