GLAD PÅSK (:

hej alla fina, och glad påsk påer! <3 har ni fått nåt påskägg än? ;) jag har fått d, me love ^^  
gick upp typ vid elva idag, såå skönt att sova, hade stalljouren idag, men mamma och pappa tog hand om det bara för att jag har varit dålig, så snällt av er :') hihi! skulle va chill om jag fick sova imon med för jag antar att det blir sent ikväll, haha (;

tog lite bilder på mina fynd från halmstad igår med, tänkte hämta kameran och lägga över dem när jag bloggat färdiiigt. ska måla naglarna med nagellacket jag köpte också. det får ni se seen!

vet inte vad jag ska göra idag, jag är ju liksom frisk, så jag skulle väl kunna göra nåt med en kompis, om jag tar det ganska lungt.. men vi får se, annars får jag va hemma och ladda ner massa filmer och se dem helt 4-ever alone.. xd

 glad påsk, from mee (:


Kommentarer
Postat av: william

Glad Påsk:DDD



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-08 @ 18:12:37
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0