Dataförbud.. -.-

hej! jag har haft dataförbud, så jag har inte kunnat blogga -.- vet inte när det slutar, men vi säger idag ;D
i fredags var jag och moa i stallet, jag hade inte ninni, men jag ville åka ut och titta på toras FÖL! :D hon var sååååååå söt! jättesocial med! man kunde klappa henne och gosa jättemycket! :') lägger in bilder på sötisen senare.
igår var alicia (med familj^^) här :) vi var på marknaden i burseryd en stund, när vi kom hem spelade vi wii och var ute. när de åkt hem messade jag fanny, så jag gick upp till henne sen. vi gosade lite med salliiii, hennes ursöta schäfer. vid halv sju stjutsade mamma ner oss och elliot till hund klubben, så vi tränade med elliot till 20.00-20.30 xd länge! men han var jätteduktig. mys på kvällen.

ska snart ut till stallet med moa, har ninni för sara ska ha fest, så hon mockade åt mej igår och jag mockar åt henne idag :) får se om jag rider, för det regnar nu.. :/ annars får jag mocka och gosa med fölis ;')<333333
måste gå ut med elliot nu så, talk to u later puss, /nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0