Dåligt samvete? Ohja!

asså förlåt så jättemycket, jag har inte bloggat på 3 dagar ! skäms nellie ! men jag har faktiskt en anledning,

i onsdags så var jag och moa i halmstad så då kunde jag inte blogga, och på kvällen så blev jag sjuk. IGEN! och jag blev ännu sämre igår på morgonen så jag och mamma åkte ner till vårdcentralen, och de sa att jag hade halsfluss.. :/ så nu äter jag penicillin. IGEN! och idag på förmiddagen mådde jag sådär, hade mycket huvudvärk, och sen var jag hos farmor en stund på eftermiddagen. men nu är jag tillbaka.

dagen i halmstad var toppen! jag och moa mötte också upp kajsa, lisa och sara en stund, trevligt! ;) det blev väldigt mycket shopping, slängde ut lite väl mycket pengar.. typ 800-900 kr.. Haha, behöver inte köpa kläder på ett tag, eller, jag kan inte köpa kläder på ett tag, för jag har inga pengar.. haha, men det kommer bilder på det jag köpte någon gåång! :)

hörs imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0