chillar med maddis! xd

hej! förlåt för att jag bloggar ganska sent, men det är bättre än inget! jag och matilda har precis varit nere på netto, vi tog med oss hundarna så de fick gå ut ^^ vi kom typ hem för 5 minuter sen saoo :) hennes mamma kommer och hämtar henne här lite efter 4, och då åker jag ut till stallet. ska nog rida en liten sväng, kul! har inte ridit på aslänge typ.. :/ men nu ska vi typ se en film, så vi hörs ''later on''! xd

P.S nu är min lilla maskis otilia i Egypten! är sååå avundsjuk på daaaj! de borde vara framme nu, tror jag ^^ tänkte messa henne lite i veckan så då kan jag berätta här vad hon skriver att de gör på dagarna ;) Men jag ska blogga så mycket jag hinner, eftersom otilia inte bloggar, men jag har ju den andra bloggen med, http://ponnyplums.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0