Avis, som in i Helvete..

Ja! Moa ska på Eric Saades konsert i Halmstad idag och hon har VIP! JAG VIIIIIIILLLLLLLL OCKSÅ.. jag vill mycket föressten.. xd hihi
1. Åka tbx till Egypten!
2. FÅ EN VIP BILJETT PÅ ERICS KONSTERT!
3. Sova över med Nellsan!
4. Att sommaren ska komma till kalla sverige!
5. Ett nytt, bättre objektiv till kameran!
osv, finns mer än tusen saker till som jag vill..! Och att jag vill att dom ska gå i uppfyllelse! :p <3
Saknar Tom och Jerry.. :( Har tagit massor av kort på mig jerry och tom men mamma är med på bilderna och hon vill inte vara med på bloggen eller så :( <3
/Otilia

Jag o Jerry dansar, med Tom i bakgrunden.. xd <3

 I like this picture :)

Kommentarer
Postat av: Mois

Mohahaha!!<3:)

2012-04-14 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0