-

förlåt så jättemycket för att jag typ inte har uppdaterat nåt, jag suger. in real ^.^ i torsdags så var jag i stallet länge, kom hem sent och hade läxor då, så hann inte blogga.. :( i fredags hängde jag med sara zipfel hem, och var där till igår, sen var jag i stallet länge igen, xd, och ja.. förlåt så mycket! men nu ska jag blogga mer, me promise!

tjejkvällen hos sara i fredags var toppenkul! vi käkade pizza och tårta, såg på film, sjöng lite, osvosv. tårtan var så j*vla god! serri, jag älskar den! <3 filmerna vi såg var, Gray matters, Mean girls 2 och The eye. Gray matters och mean girls 2 var typ komedi/romantik filmer, och the eye var en skräckfilm. De var väl ok :)
var där till typ 14.00 igår, när jag varit hemma och bytt om, så åkte jag, mamma och elliot till stallet. Jag red Ninni vid Donalds, mamma och elliot gick med. Första gången jag red ninni i skogen ;D hon var suuperpigg, bockade och allt xd. myskväll med mami och papi sen.

Idag har jag inte gjort ett piss. skulle träffat en kompis, men nu kunde hon tydligen inte.. så jag tänkte gå en mellanlång runda med elliot, och kanske baka nåt. gött och käka det sen ^^ men vi hörs senareee.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0