sur -.-

hej, just nu är jag ganska sur , bara så alla vet.. jag hade skrivit ett ganska långt inlägg, sen bara dampade datan, och allting KRYSSADES NER ! :@ fick typ damp..
men iallafall, kort om det jag skrev, hanna åkte hem vid tolv tiden idag :( sen var jag och moa i stallet :p senare bytte jag och moa julklappar :D blev jättenöjd med det jag fick , kanske kan lägga ut bilder på det om jag kommer ihåg x) sen vi kollade på det där tomtetåget vid sju tiden , det var jättefint :)
sen kom isac och hans familj, så jag har bara chillat typ ^^
jag tänkte lägga ut bilderna jag och hanna tog igår , det var typ ca 104 st xD hiihihihihi.. <3 men jag tror jag gör det imon eller övermorgon, är så trött nu, men ni måste påminna mej, jag glömmer annars :p
men ni får ha det SUPER bra imon , så hörs vi under dagen :) 

love,
/ nellie ;*<3


GOD JUUUUL ! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

  tomtebild som hanna tog igår xP<3

Kommentarer
Postat av: Hanna PVK :D

2011-12-24 @ 10:28:44
Postat av: Hanna :D

väärldens finaste bild asså :D ♥

2011-12-24 @ 10:29:21
Postat av: Nellie & Otilia

Så fin så ! :D <3

// Nellie<3

2011-12-28 @ 12:50:08
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0