Azum helg

Har verkligen haft en jätte rolig helg, en av de bästa på länge. Uppdateringen har inte varit på topp, men whatever, det är bara en helg., ;P

I fredags var jag i Jönköping och badade på rosenlundsbadet med massa vänner från ku, vi hade jätte kul, på vägen hem i bussen så körde jag, Simon och Kajsa sanning eller procent/konka, haha as kul. Sen lyssnade jag och simon på musik och snackade, för Kajsa var osocial och sov, haha! ;)

Igår ( lördag ) så var jag bara hemma på fm, tog en slapp dag, as skönt. Vid 4 drog jag Åsa och Ebba till netto och köpte godis, sen åkte vi med Sussie på tjejkväll hos sara i Burseryd.
Först lyssnade vi på musik och dansade, haha vi körde gangnam style, HAHAH jag DOG! ;D sen drog vi ut en runda, tog massa kort och flummade. Vi käkade hemmagjorda hamburgare och kladdkaka också, fett gott.
Sen kollade vi på film och snackade All Night Long, typ 3-4 h. As mysigt! Det MÅSTE göras om, älskar er mina goa tjejer<3

Idag var jag i Alingsås med mamma pappa och Annelie, pappas kusin. Vi var och kollade på en ponny, och ja, jag ska nog bli häst ägare om jag hittar "den rätta". Super kul verkligen! Gillade denna ponnyn SJUKT mycket asså, han var UNDERBAR att rida och sköta om. det var bara en sak som var lite sådär, som mamma/pappa inte tyckte var så bra, men jag vill ha honom ändå hehe, jag tycker inte det gör så mycket.
Vill inte fästa mig för mycket vid honom, ifall det inte blir han som följer med mig hem.... /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0