Strömavbrott :0

Tränade ju agility me Elliot innan, fick besök av Kekke, olivid och Annie haha. Gooosigt. Sen stack Annie hem, och jag åkte hem o skulle äta, och då gick strömmen :S
så därför bloggade jag inte, eftersom internetet inte funkade.

Vid halv sju typ stack jag till Moa, och gick på innebandy matchen med henne, Annie, Sara o Kajsa.
jag och Annie satt där nere vid planen, och typ skrattade ihjäl oss, hahah, några små tjejer typ dampade, sen kom en gubbe och typ blev as arg på oss... xD jag typ, dog. Fy vad pinsamt. Men det var väldigt gosigt :***

Nu har jag precis pluggat klart, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske gå och lägga mig tidigt, för en gångs skull ;) får se.
Detta blev väldigt långt och onödigt, men jag hade bara lust att skriva en massa ^^ hahahah. / Nellie

Annie sötis goooos hihi, och halva jag. xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0