Stressig dag!

Hejsan! Har varit lite dålig uppdatering idag, men det har varit ganska stressigt haha.. Men jag har hunnit med mycket!

var i skolan till 14.50, sen stack jag till Göstas med Moa, snackade och så. Sen hade vi utvecklingssamtal, 15.30 och 16.00. Vid halv fem så stack jag hem, bytte om och åkte till stallet. Fixade där, och red henne i paddocken. Det gick finemang!

nu är jag hemma, och kan pusta ut, hahah ;) ska snart äta, sen plugga, och kolla på portkod, såg inte det senaste avsnittet hihi. Lägger upp något roligare sen, hej sålänge / Nellie

Några bilder, bilden på mig och Luca är as mörk, och jag ser missbildad ut på den sista bilden... xD whatever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0