Liiiista

1. Tre namn jag lyssnar till: Nellie, vet inte mer typ ^^


2. Någonting jag tycker om med mig själv: ingen aning... nä men typ håret kanske?


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mina naglar, vill ha långa med dom bryts av hela tiden xD


4. Detta är jag rädd för: många saker


5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, JUL LOV, sen vet jag inte ^^


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: döda nån hahah, slicka mig på armbågen... xD och typ snacka skit om mina vänner.. ^^


7. Detta tycker jag om att göra: Rida, blogga, träna agility och va med vänner.


8. Detta vill jag göra just nu: Stallet, sova.. och åka till Falköping 8:e dec ;)

9. Bästa känslan: Fattar inte frågan, men glad är väl det bästa man kan va? Och kär ;)


10. Värsta känslan: Avundsjuka tror jag


11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, omtänksam, rolig, skämtsam, och gärna snygg/söt ;)


12. Är jag kär just nu? Nej, faktiskt inte


13. Jag vill gifta mig: ja


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: typ Gifta mig, träffa YB massa gånger haha, kommer inte på mer. ( orkar inte )


15. Min käraste ägodel: Luca, mina vänner/familj, och min mobil ;)


16. Något jag vill ha i present: Pengar


17. Detta har jag på mig just nu: Ziperall


18. Favoritkläder: Massor


19. Favorit djur: Alla, men mest häst o hund


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: vet inte, allt möjligt typ ^^


21. Favoritlåt just nu: Många, lyssnar typ på allt


22. Roligaste ämne i skolan: Idrott och bild typ


23. Tråkigaste ämne i skolan: FYSIK -.-


24. En bok jag gillar: FALLEN ÄNGEL<33333 ( det är en serie )


25. En film jag älskar: Vet inte


26. Favorit tv-program? Simpsons


27. Favoritdoft: Hästar haha, parfymen jag fick av Moa, och kill parfymer ;)


28. Detta äter jag gärna: cheescake, ååååh


29. Dricker helst: vet ej, Juice kanske?


30. Favoritgodis: Allt


31. Hit vill jag gärna åka på semester: typ Frankrike


32. Färg på mina ögon: blå/gröna


33. Min längd: ca 170 cm


34. Jag tror på: tomten ;) haha vet inte


35. Jag spelar: gitarr


36. Person jag beundrar: hmm... Lisa kanske? Hon är så sjukt duktig med hundar!


37. Så här bor jag: i ett gult hus


38. Antal döda krukväxter i hemmet: 18292649. ;)


39. Det här tänder mig: Venne


40. Det här gör mig avtänd: o.o


41. Favoritfärg: svart vit rosa


42. Favoritcitat: Haha vet inte, fånga dagen kanske? ^^


43. En hemlighet jag vet: -


44. Bästa present jag fått: Lucaaaa<333


45. Senast köpta skiva: Köper typ aldrig skivor


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Typ håret ^^


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina fula finnar haha ;)


48. Udda förmåga/egenskap: Har typ inga ;P


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hund kanske? Eller en häst, katt, vet inte


50. Vad lyssnar du på just nu? Musik

God naaaaaatt / Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0