Dag 6-min favoritlåt just nu.

 

Dag 6: Min favoritlåt just nu.

Dag 7: Tio saker om mig.

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Dag 9: En bild på mina husdjur.

Dag 10: Mina rädslor.

 

Min favoritlåt just nu är "DRICK DEN!" och "Där jag hänger min hatt". /Otilia

 

(tal)
-Hörru, kommer du ihåg den där festen hos Mange?
-Ja, jäklar vad han bjöd asså!
-Jag kommer ihåg den där slurken jag tog i halsen och ba' ahhh http://lyricstranslate.com kylde ner.
-Han bara tjata' om att vi skulle dricka den. Jag fattar inte!
-Vadå dricka den?

(sång)
Känslan när man glider in på klubben
Tiotusen i fickan
Ni vet vem jag är
så jag bjuder på drickan

Drick den! Jag sa:
Drick den! Hon sa:
Drick den! Mange sa:
Drick den!

Woah ah ah ah ah
Det spelar ingen roll
Woah ah ah ah ah
Drick den
Woah ah ah ah ah
Det spelar ingen roll
Woah ah ah ah ah
Drick den

Det spelar ingen roll vad du häller i glaset
Det kan va' bärs eller vatten, på morgon och på natten,
i bassängen eller rymden, på matten, FB-chatten,
genom halsen eller tratten, hela hinken eller slatten

Drick den!

Drick den!

Känslan när man (4x)

Det spelar ingen roll
Saft; drick den!
Lego; drick den!
Cola; drick den!
Chai latte; drick den!
Random vätska; drick den!

Woah ah ah ah ah
Det spelar ingen roll
Woah ah ah ah ah
Drick den
Woah ah ah ah ah
Det spelar ingen roll
Woah ah ah ah ah
Drick den

Det spelar ingen roll vad du häller i glaset
Det kan va' bärs eller vatten, på morgon och på natten,
i bassängen eller rymden, på matten, FB-chatten,
genom halsen eller tratten, hela hinken eller slatten

Drick den!

Drick den!

Känslan när man glider in på klubben
Tiotusen i fickan
Ni vet vem jag är
så jag bjuder på drickan

Känslan när man; jag sa
Känslan när man; hon sa
Känslan när man; Mange sa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0