Träningsverk.. :(

Har träningsverk sedan igårkväll när Denis tränade oss, Kul var det iallafall! :D Det gör as ont under min ena fot och i låren.. xd<3 Hade bad idag i skolan, Hatar att simma, såååå långtråkigt! Kan inte fatta att en del tränar detta på fritiden?! Det är ju bara kul att leka i vattnet och så :), Det värsta är att håret blir blött och torkar ALDRIG! :@ Nu har Nellie åkt till Göteborg, kanske får blogga lite åt henne. Innan när jag hade matte iaf så var hon påväääg! ;) hih, Och pappa har åkt till stockholm, Sen i april åker vi till egypten!<3333 :D Slutade skolan för 1 timme sedan så har bara varit hemma i en halvtimme och det har inte hänt så mycket, Stina skulle nuss på träning o jag och mamma ska nog fika nu! :D <3 Muuuuuumsii, och Cassandra och oscar är på "pizza house" Den nya pizzerian här i lilla Anderstorp! Nu har vi 4-5 stycken :o <3 Men pizza är ju gott, så det är lika bra det, ifall inte den förra pizzerian skulle brunnit upp skulle vi haft 6 st! :ooo Hahha, fika dax nu!
Har inte fotat på länge så har inga nya bilder att slänga in ;/ Ni får nöja er med denna bilden, Ett goooott skratt, enligt mig! :) Hihiiiii! JO, pappa är ju i stockholm nu och då kanske han köper en systemkamera till mig! Men nää , jag vet att jag alltid skriver kanske att jag ska få en systemkamera, men det är alltid så nääära! HAH, Hoppas det blir sant denna gången... xd<3


/ Otilia <3

 TROLOLOLOLOLOLOLOL!

Kommentarer
Postat av: Niaz

2012-02-23 @ 17:06:53
URL: http://www.ninnislife.devote.se
Postat av: Niaz

Hahah, rolig bild!:D Hoppas att träningsverken blir bättre ^^

2012-02-23 @ 17:07:18
URL: http://www.ninnislife.devote.se
Postat av: '

Åhh, hatar när jag får träningsvärk. D:

2012-02-23 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0