suuupersööndag!

Varit i sporthallen hela dagen med Ebba, Fanny, Jessica, Jiotta, Sofia och Eva :) hihi , tittade på Juniorlaget, dom vann! :) Sen damlaget, dom vann också, men sen var det dom snygga herrarna och dom förlorade :( <3 Stackarnaaaaaaaaa.. <3  Heh, man fick en "tidning" där som alla i A-laget var med i så står det lite om doom o så och däääär är killarna snyyyggga! hiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... <3
Tog följe hem sen med Jiotta, Eva, Sofia och Jessica <3 och åt lite sen, är döö trött nu!
Imon följer Ebba med mig hem efter skolan och sen tränar vi handboll med klister! Yay! :D <3 Skola imorgon med ja.. juste.. Ska og titta lite på tv nu och sen ska jag soova! Blir inga bilder idag, fast jag kom på attg jag glömmer alltid det där med Dagens outfit.. xd <3 Ska försöka komma ihåg det nååågon gång..
Var alla på den där "göteborgs horse show" saken? Alla lägger ut bilder därifrån på facebook  x) <3

/ Otilia :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0