simpsons ! (y)

hej! sitter med läxorna i knät och tittar på simpsons ! jag älskar det om nån undrar ^^ och jag pluggar faktiskt i pauserna... xD hihi, men efter simpsons ska jag faktiskt plugga mer, sen kollar jag på house, och efter house pluggar jag ännu mer :) bra plan va? ;)

gick med ninni på ängarna i stallet, det var halt så jag villle inte rida. sen kom vi hem vid halv sex eller något. då käkade jag och duschade. men nu ska jag kolla klart på simpsons :) imon måste jag städa osånt efter skolan, sen kommer släkten och firar mamma, och det betyder god mat och godiiiis! ;D hihi! men nu måste jag gå, vi hörs imon! /nellie

bilden är på lilla ninniii :')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0