Nu är Stina 10 år..

Fick sluta tidigare idag :D Fast bara en kvart, Skulle igentligen slutat vid halv frya :33 Så slapp lite av Matten (a)
Denna dagen har än så läge sett ut som en vanlig dag för meeeeeeeeej.. :) Men ikväll när pappsen kommer hem så har han med sig systemkameran från sitt jobb, då kan jag lägga in alla mina bilder från i sommras som jag och nellie och lill anna tog <3 Hhih, om dom inte har raderat dom :@ <3
Idag fyller ju stina år.. Hon fick många tråkiga saker.. xd <3 Hhah , men hon tyckte att dom var roliga :s
Jag tycker ni är dåliga på att kommentera.. Men jag och Nellie kanske inte skriver om så intressanta saker då men, vi kan börja med Dagens Outfit, Hiss o Diss , Frågestund osv.. Om ni vill?
Bara ni blir lite mer aktiva med kommentarer..


/ Otilia Saade:D <3

.....

 ny redigerad pictureeee <3


Kommentarer
Postat av: anonym

gillar du eric saade? :)

2012-02-07 @ 15:27:39
Postat av: Otilia! :D

jag ÄÄÄÄÄLSKAR HONOM <3

2012-02-08 @ 16:14:59
URL: http://nellieotilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0