mom's b-day :D

hej! vill börja detta inlägget med att säga grattis till min underbara mamma! <3 grattis, jag älskar dej :D

vaknade sju idag, och var skitpigg? :o tkr det var lite konstigt eftersom jag gick och la med vid halv tolv igår?! och typ för två veckor sen, om jag kanske gick och la mej halv elva - elva, så var jag skittrött.. i'm weird... xD okej, ni vill nog inte läsa om hur jag är på morgonen ( p.s. jag är jättesur tidigt på morgonen xd ), så ni behöver inte läsa detta stycket om ni inte vill, fast ni kanske redan har gjort det.... HAHA

skolan var okej, kul att träffa alla fina vänner igen! kärlek till er! <3 efter skolan, drog jag till stallet och red :) kul att träffa min babe igen, efter typ en och en halv vecka :')<3 ikväll har vi firat mamma lite då, jag, pappa och alfred fixade god maaat , mums! och gav vi henne några presenter typ.. :p<3 sen kollade vi på en film :) chill kväll! (y) omg, kom precis på att jag måste ladda upp bilder från min och carros fotodag, hon har typ tjatat på mej liite, xd haha, så nu måste jag göra det! puss! /nellie 


 Jag och mamma, vi ser lite mobbade ut, men vi satt på en båt, och det blåste som in i HELVETE .. ( ursäkta mitt språk.. xd )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0