heeyyy ! xd

kom precis in, har städat zelmas bur. kallt som in i hhhelvete ! :s var på netto med lollo efter skolan, kom hem hit vid halv fyra kanske? skolan idag var ganska najs, men endå segt som vanligt.. :/

men imon slipper jag tekniken och halva idrotten, för jag ska ju till göteboooorg! (Y) fast idrott och teknik är bland de roligaste ämnena, så jag vinner inte så mke på det.. okej, jag åker MYCKET hellre till göteborg och shoppar! ;D ja, och plus att jag är ledig heela fredaaagen! hihiii, lyckos mejj ;) vad jag vet, så har jag inte skrivit på bloggen varför jag ska till göteborg? :p

så alltså, imon eftermiddag åker jag och min mamma till göteborg! :D vi ska bo på hotell där, ända till lördag. och på lördag förmiddag, kommer moa hansson och hennes mamma till gbg, och då ska vi gå på göteborg horse showw!! :D :D tagga tagga! (y) jag kommer nog inte köpa ngt spc på mässan, eftersom jag inte har någon häst att köpa saker till längre.. ;( men det blir nog lite grejjor till lilla jaaag (a) men det ska bli kul att se på alla fina hästar/ekipage också :D agilityn, young riders, GP ponnyn, och ponnystafetten är nog det roligaste :) så, imon när vi kommer till göteborg så checkar vi in på hotellet. på kvällen kanske vi äter ute på något mysigt ställe. :) och på fredagen blir det, SHOOOOOOPPIIIING!!! :D snacka om att jag ska shoppa loss.. :p vill och behöver verkligen lite nya clothees :D hihi! det var allt om min awsome helg, jag kommer tyvärr inte kunna blogga något under helgen, men jag kommer tillbaka på söndag, gonna miss you guys.. :'( <33

nu ska jag fortsätta med att städa mitt rum, detta är värsta städdagen.. JAG HATAR ATT STÄÄDDAAA.. >:@

/nellie

 hehe.. :$

 naawwiii! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0