Begravning -INSTÄLLT-

Skulle på gammelmormors begravning idag.. MEN igårkväll spydde Stina så det blir inget med det.. Vi ville va på den säkra sidan så att inte vi också blev smittade o smittar vidare det :/
Igår var jag ju med Ebba<3 Vi Var o badade och var på gladiatorerna. Efter det så drog vi till Ekekullen och åkte pulka'! :) <3 hihi kuuuul! :D Sen vid kl 19.00 så var jag i sporthallen o skulle titta på Damlaget mot 96- tjejerna. Var däör med Jessica Ebba Gunnarsson Och ebba enocson <3 Kommer inte ihåg vad det blev men Damerna vann iallafall :;) <3 Idag ska vi bara ta det lungt. Vi hade planerat allt o så, Nu händer det inget mer idag iaf, tror jag :)) Hoppas jag inte blir smittad bara :s

/ Otilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0