10:04



Heeeejsan!
Nellie skrev till mig igårkväll att hon är på tjejkväll hos hennes kompis Ebba, Och att hon hann inte blogga igår efter att hon hade varit på Isaberg :)<3
Men men , Vaknade Nästan nyss.. Ludde väckte mig ): <3 Åt nyss frukost , Det blir nog inget Isaberg idag heller :/ <3 Pappa sa att han orkade inte, eller han hade inte "lust". Men JAG har lust!! :(
Så det blir kanske isaberg eller så blir det bara en vanlig tråkdag :/ Kanske vara med Ebba eller nååågot <3 Hon ska iaf till Isaberg imon, Men då kan inte jag för då ska stina spela match i värnamo, och då har jag ingen som skjutsar mig för pappa ska följa med stina dit :/ <3 I övermorgon Fyller stina 10 år oxå för den delen.. :)<3
OCH SNART ÄR DET SPORTLOV! :D :D :D :D

Happy cow happy cow everywhere you go 
happy cow happy cow take it to and for 
happy cow happy cow follows you all day 
happy cow happy cow play play! play! 
happy cow happy cow better than the rest 
because happy cow is the best ♥

/OtIlIa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0