trötta tjejjor ..

nu är jag och hanna jättetrötta, hanna somnar snart i min säng, hon är så sööt så <3
tänkte bara blogga lite kort nu, för klockan är ganska mycket. Har gästbloggat hos Hanna också,
och hon gästbloggade här :) vi har tagit jättemånga bilder i stallet och hemma också, de flesta
kommer nog upp här imon tror jag :p imon är jag väl med hanna på fm, sen åker hon nog hem vid
middag :'( och på em skulle vi typ klä granen tror jag. tänkte lägga in min önskelista här, så ni
vet lite vad jag vill ha. kommentera gärna vad ni önskar er :) men jag antar att vi hörs imon ?

puss ! / nellie :*<3

1.
   HÖGST PÅ ÖNSKELISTAN, IPHONE 4/4s , VIT ! :D

2.  Onepiece, vit/rosa <3

3.   Moneeeey $$

4.    
        Snygga kläder, från lite olika ställen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0