sent kvällsinlägg av två trötta tomtenissar x)

Majskolv tycker Nellie är gott.
Nu sitter vi här dötrötta... Eller iaf jag , Nellie sitter o spelar spel på hennes mammas mobil. xd <3 Innan fick jag en julklapp av Nellischox ! :3 Det var ett Halsband med en Uggla :) och ett fotoalbum där vi ska sätta in bilder på oss som minnen :) <3 Och Nellie fick en julklapp av mig också :> Hon fick en ansiktsmask , hudkräm och en " Till min vän..." bok ^^<3 Vi hade typ lite julmys hah vi drack glögg och åt pepparkakor och lite godis :D
 Så hade vi en liten mini gran haha fast vi dansade inte runt den D: <3 hahah xd
Idag har vi varit hos Schaaaaled <3 Min lilla mupp :* <3 haha nä jag ba skoja xddd <3  Men men vi var där o träffade Wille , hennes lilla huuuuuundiiis valpiiis <3 :) suuuper söt ;) <3
Vi typ spelade sims en liiten stund o sen skulle moa o dom åka någonstans så då droog jag och nellsan till nöjet o spelade air hockey o pingis xd <3 Sen köpte vi lite gó saker me ;)
 Hah köpte en chokladboll o en fanta exotic , och Nellie likadant :p <3 Nu gick hon och skulle äta upp sin chokladboll för jag påminnde henne , men sen sätter hon sig säkert igen och spelar spel under sin korkek presis som tjuren ferdinand , HAHAHAH omg nu var jag lite rolig hahah hohoho höhöhöähähäähhåhååhhehehehhihihi okéeej , nu visar hon sin egna bondgård på en mobil :s (normalt?) hahhahah ^^ <3
 Jag har inget och göra , eller nu äter jag bilar och ska dricka fanta exotic , men det är därför jag skriver så lååångt , det gillas av nellsan :)  Fanta exotic är gott, nu ska vi spela bombit:D
Straaaax bloggar NelliPelliBelli :) Fast hon kan ju inte skriva lika mkt som mig för jag har juj skrivit precis aaaallllllt som hänt just nu!!! :D

Kram Otilisss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0