poor doggie :'(

asså jag tycker grymt synd om min lilla vovve elliot som sitter i mitt knä och skakar som F*N, flåsar, och dreglar ! :'( på nyår brukar han va så rädd, att han får lugnande ! :o han fick det förra året tror jag :(
stackars lilla pelliot ! :(
har varit med fanny hela dagen idag, vi var lite på förmiddagen, efter middag hängde hon med mej ut till stallet.
vi bara mockade hos beacon, för ninni hade tappat en sko, och då tänkte vi rida beacon men det blåste
så mke. när vi kom hem så duschade jag och fanny bytte om sen så kom hon hit :D
nu sitter jag och gör en gubbe på ett spel åt mej och fanny medan Fanny gör en ''bulle'' på mej ! xD
hihi, men vi hörs senare, eller imon ! <3

Love,
//Nelliiie ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0