Mot Halmstad !

nu drar jag och pappa till halmstad, tror det blir lite shopping for mee ! :D lägger ut bilder om jag köper nåt !
vi skulle kollat på stugan med, men det hinner vi inte nu :/ men vid 18.00 går vi på bio, Sherlock Holmes ! tror den ska va ganska bra, men vi får se :) jag gillar dom andra sherlock holmes filmerna iaf :P sen ska vi äta ute efter det. gottigt ! (y) Moa har lovat att ''passa'' elliot lite, typ gå ut en runda med han vid halv åtta eller något :) thanx mos ! <3
det blir nog ganska sent vi kommer hem , så jag hinner nog inte blogga mer ikväll :( imon blir det stallet runt middag, jag och killen ska rida en avskedstur :'( sen på kvällen vid 18.00, ska vi till Ludde och dom, o fira nyår ! taggad till 1000 ! :D har inget speciellt nyårslöfte, eller typ att jag ska spara lite pengar, så jag kan köpa en häst efter sommaren ! :D och så ska jag försöka va lite mer med kompisar jag inte träffat så mke under 2011,
för jag har ju haft häst hela detta året :) men nu måste vi dra till H-STAAAAD <3 hörs tomoroowww .

Love,
//Nellie ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0