julfirande med mammas sida ;)

hejhej :) just nu är jag hos min moster och hennes ''sambo'', vi ska fira med dom också, egentligen igår,
men då var det en familj som inte kunde. Vi är typ 5 familjer tror jag, ganska mycket peoples ;)
vi har käkat julmat, är ganska trött på det nu ;) menmen, det är gott iallafall ! snart tror jag vi
ska öppna pakeeten ;D när tomten kommer då ;) vi stannar nog här tills ikväll, vet inte riktigt hur sent,
men vi får se om jag bloggar mer idag, det beror lite på när vi kommer hem :)
imon , kommer bästa OTILIA ! :D en av sakerna vi ska göra är att gå till klädhörnan, vi har vunnit varsitt
presentkort där, på ungdomsfestivalen. Då blir det shoppiiing ! får se om vi hittar lite snygga kläder, vi
kanske kan ta bilder och lägga upp på bloggen :) sen ska vi leka med hennes ritplatta, och jag ska lära mej
spela mange bjuder på synthen innan hon kommer imon ;) haha , får se hur det går.. och vi kanske kan
filma och lägga ut videoklipp på bloggen :) men nu tror jag att jag måste gå , men vi hörs ikväll eller imon !

Love,
/ Nellie ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0