gästbloggning av Hanna Petersson :D

Hejsan! :D
Det är jag som här Hanna Petersson ( www.hannapetsson.devote.se )
Nu är jag hos Nellie och vi har typ suttit vid datan och slöat mest hela tiden.. men jsut det ja! vi har ridit också, kom jag på nuu.. aja, jag red på finaste Beacon och Nellie red på sötaste Ninni :D det gick jättebra ;)
Men jag tror att vi snart ska gå och lägga oss..
men först så hade jag tänkt berätta typ tio saker om mig själv:  XD
1. Jag är en tjej
2. Jag älskar hästar
3. Jag gillar snygga killar.. hehe..
4. jag längtar till julafton :D
5. Jag har bruna ögon
6. Jag har mörkbrunt hår
7. Jag är med Nellie nuu XD
8. Jag har en blogg ;D
9. Jag kommer verkligen inte på ngt mer å säga...
10. Jag ÄLSKAR PEPPARKAKSDEG :D :D <3
det var inte mycket man fick veta om mig men aah, ändå ;)
kram hanna, och glöm inte kolla min blogg! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0