älskar looov :D

morning ;D asså jag bara ääälskar lov !! :D man kan sova huuur länge man vill !
fast idag sov jag bara till halv 10 bara för att en störande lillebror dampade så man hade kunnat
höra honom från Kina -.-' så jag är lite halvsur idag, menmen, i eftermiddag ska jag ju
träffa Hanna ! <3<3<3<3 då blir jag glad igen ;D<3 tänkte berätta lite om vad vi ska göra ;
i eftermiddag, ska vi rida ut med Ninni och Beacon Suuun :D Och ikväll ska Hanna sova
över hääär :D vi kommer ha så sjuukt kul cheyyenn! :*<3
om 2 dagar är det JULAFTON ! I can't believe it ! :o Vill ha en Iphone 4s vit :)<3
men nu ska jag käka lite, och kolla på julkalendern, snart ringer nog Hanna, så vi ska
sticka ut till the stable (a)
Och justeja, på tisdag troja det var , kommer Otilia hit ! :D Vi ska typ shoppa på klädhörnan, för
båda har vunnit presentkort där ;) då blir det shooopping ! (y)
Men vi hörs kanske senare ikväll, ifall jag och Hannis bloggar :) annars hörs vi imon , promise ! <3

Puss, Nellie :*<3

 bjuder :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0