04.01 ~ YAY ! Numbers ! :D

hejhej ! nu sitter jag och lilla masken här, jag bloggar och hon sover x) otilia har ju redan berättat om vad vi har gjort idag, så det finns väl inte så jättemycket som jag kan skriva om ;) var ju i stallet innan otilia kom .
Först mockade jag och gjorde iordning osånt, sen hämtade jag Ninni, och vi red en runda på ängarna :D
så mysigt så ;) sen har vi ju varit hos shaaleeeeeeed ! :D vi hälsade på wille oså, han är så söt ! <3
sen spelade vi lite sims också, sen skulle shaled till några eller nåt så då gick vi till nöjet och chillade,
vi köpte godis med :D gottgott (y) när vi bytte julklappar då, fick jag ansiktsmask, body lotion, och en sån
där ''till min vän'' bok ! Den finns typ massa saker man kan fylla i, och då hade otilia fyllt i det :) jättefint jättefint ! innan vi stack till shaled kollade vi på Kadidje på youtube, hon är så kul asså ! xD vi har gjort en header också ! den blev rätt bra, men vi kunde inte sätta in den, så Cassandra Sundqvist ska hjälpa oss att sätta in den :) men imon ska vi nog ner till klädhörnan lite, men vi köper nog inget, vi väntar tills rean börjar ;)
sen ska vi nog göra ett videoinlägg tror jag, och berätta om oss ! :D asså, om vi kommer på hur man lägger upp den på bloggen då.. xxxdddd men annars skriver vi det såhär istället :) men nu ska vi nog sova, för klockan är ganska mke.. :/ och förresten, jag har fått min bankkort idag ! :D :D pappa ska fixa det imon om han hinner, typ ''sätta in koden'' och sånt ;D sen kan jag inviga det ;) men vi bloggar imon !

Lägger in lite bilder på mej och otilia som vi tog med webbkameran ;)

Love,
// Nellie ;*<3














 YAY ! Vi åker rymdskepp ^^





det får räcka ! hörs senare idag ;) ( klockan är över 00.00 you know ;) 04.01 för att vara exakt xd )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0